Прозорість та відкритість

Стаття 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

1. Заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.

2. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх веб-сайтах (у разі їх відсутності - на веб-сайтах своїх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів:

статут закладу освіти;

ліцензії на провадження освітньої діяльності;

Переглянути статут

сертифікати про акредитацію освітніх програм, сертифікат про інституційну акредитацію закладу вищої освіти;

структура та органи управління закладу освіти;

кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;

Кількісний склад працівників школи

Усього педагогічних працівників

24

З них:

  • учителів

19

  • практичних психологів

1

  • педагогів-організаторів

1

  • асистет вчителя

3

Усього обслуговувального персоналу

14

Усього працівників

38

З них працює за сумісництвом

3


Якісний склад педагогічних працівників

Освітньо-кваліфікаційний рівень

Кваліфікаційні категорії та педагогічні звання

молодший спеціаліст

бакалавр

спеціаліст

магістр

спеціаліст

спеціаліст другої категорії

спеціаліст першої категорії

спеціаліст вищої категорії

старший учитель

учитель-методист

вихователь-методист

практичний психолог — методист

педагог-організатор — методист

Кількість педагогічних працівників

2

1

18

1

2

1

3

16

7

5

-

-

1

освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою;

територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти);

Переглянути територію обслуговування (дітей шкільного віку)

ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти;

Проектна потужність закладу: 474 чоловік, мережа станом на 01.09.2024 р.: 127 чоловік.

Інформація

про стан спроможності закладу освіти станом на 01.09.2024 р.

Класи

Проектна потужність

Фактичне прийняття

1-4 класи

124

38

5-9 класи

288

70

10-11 класи

62

19

Всього

474

127

мова (мови) освітнього процесу;

українська

наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення);

вчитель англійської мови, вчитель початкових класів, вчитель української мови та літератури, соціальний педагог

матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами);

навчальний заклад має 6 мультимедійних дошок, 2 телевізори з діагоналю 43', 26 стаціонарних компютерів, 19 ноутбуків

напрями наукової та/або мистецької діяльності (для закладів вищої освіти);

наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання;

результати моніторингу якості освіти 2023 - 2024 н.р.;

Діаграми успішності учнів за рівнями (за ступенями) 2023 - 2024 н.р.

річний звіт про діяльність закладу освіти;

правила прийому до закладу освіти;

згідно частини другої статті 18 Закону України «Про загальну середню освіту» ( із змінами, внесеними згідно із Законом№ 2145-VIII від 05.09.2017) зарахування учнів до закладу загальної середньої освіти проводиться наказом директора, що видається на підставі заяви, копії свідоцтва про народження дитини, за наявності медичної довідки встановленого зразка і відповідного документа про освіту (крім учнів першого класу);

умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами;

Переглянути умови доступності закладу освіти

розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти;

перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати;

правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти;

Переглянути правила поведінки

{Частину другу статті 30 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2657-VIII від 18.12.2018}

план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти;

Переглянути план заходів

{Частину другу статті 30 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2657-VIII від 18.12.2018}

порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти;

{Частину другу статті 30 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2657-VIII від 18.12.2018}

порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування);

{Частину другу статті 30 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2657-VIII від 18.12.2018}

інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства.

3. Заклади освіти, що отримують публічні кошти, та їх засновники зобов’язані оприлюднювати на своїх веб-сайтах кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.

ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ ЗА 1 КВАРТАЛ.pdf

ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ ЗА 2024 РІК

ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ ЗА І квартал 2024 р.

Переглянути кошторис на 2024 р.

ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ ЗА 2023 РІК

Переглянути кошторис на 2023 р.

ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ ЗА 2022 РІК

4. Інформація та документи, передбачені частинами другою і третьою цієї статті, якщо вони не віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом, розміщуються для відкритого доступу не пізніше ніж через десять робочих днів з дня їх затвердження чи внесення змін до них, якщо інше не визначено законом.

5. Перелік додаткової інформації, обов’язкової для оприлюднення закладами освіти, може визначатися спеціальними законами.

Поділитися: